Klacht Famed: Vraag een betalingsregeling, dat kan extra kosten €40

svw

Ik zit in de WW en heb € 1000 per 4 wkn. Ontvang een tandarts-rekening van €299 en vraag of ik in delen mag betalen, ja dat mag in 2-en, maar dan moet je wel € 40,75 extra kosten betalen. Zijn ze bij Fa-med van een andere planeet, weten ze daar niet dat er crisis is en de mensen in de shit zitten en die mensen krijgen ook kiespijn en moeten dus naar de tandarts. Zijn ze helemaal GEK daar, denken zij alleen maar aan hun eigen salaris iedere maand????? Wat een zootje daar. Bellen kan alleen met 0900 nummers, die bel ik niet meer sinds mijn WW. Kortom ik ben BOOS.

Een telefoonnummer die geen extra munten kost, een medewerker die zich inleeft in mensen met een smalle beurs. En een redelijke betalingsregeling, waar je wat aan hebt en niet één die alleen maar extra geld kost.

Fa-med
    We hebben u gesproken en de mogelijkheden doorgenomen. We hebben afgesproken dat u ons per e-mail zult laten weten of u van een van de mogelijkheden gebruik wilt maken. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    svw
    Er is met Famed geen redelijk gesprek mogelijk. Wel reageerde zij dezelfde dag, dat is keurig, maar zij weten echt niet dat er een crisis en dat er mensen zijn die soms een echte betalingsregeling nodig hebben en dan niet een regeling de met 26 % verhoogd wordt, dan help je mensen niet, maar duw je mensen NOG VERDER IN DE ELLENDE. Er is dus niets goeds afgesproken en dus moet ik iets betalen waarvoor ik GEEN geld heb. Famed wordt bedankt, zo worden arme mensen steeds armer, en rijken rijker.....
    svw
    Tuurlijk zullen zij vandaag weer bellen en dan krijg je hetzelfde verhaaltje te horen, dat zij geen bank zijn maar een incasso-bedrijf, erge is dat ik de eerste dag bij ontvangst contact heb gezocht om meteen iets goeds af te spreken. Weet je ik ben zo teleurgesteld dat mensen/bedrijven zo onredelijk kunnen zijn en er totaal geen begrip is voor de mensen die van weinig rond moeten komen, er is daar totaal geen sociaal gedrag. Maar wel A-Sociaal gedrag.
    Fa-med
    We zijn binnen onze mogelijkheden tot het uiterste gegaan om u van dienst te kunnen zijn. Tot onze grote spijt is het niet gelukt om tot een wederzijdse overeenstemming te komen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van een van de oplossingen die wij u geboden hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    svw
    Geen redelijk gesprek mee mogelijk.
    Het ligt niet aan de medewerkers van Fa-med het ligt aan de leiding van Fa-med. Ik hoop heel erg dat zijzelf dit nooit hoeven mee te maken. Want dit gun je niemand, nee zelfs niet de graaiers!
    de rijken begrijpen de armen niet meer, jammer.

svw

Ook een klacht indienen over Famed?