Klacht Famoshop.nl: Defect artikel

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 322509
Gebruiker
Gebruiker1532946013
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meerdere e-mails gestuurd, geen reactie. We hebben 2 hoverkarts gekocht waarvan de wielen na 1 week al stuk waren.

De oplossing

Klacht oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Famoshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Klant,

    Wij kunnen helaas geen enkele contact van u naar ons terugvinden. Wij hebben geprobeerd te zoeken op naam en ordernummer, zonder succes helaas. Ik vermoed dat u gemaild heeft naar ons noreply inbox, deze mails kunnen wij helaas niet inzien.

    Ik raad u vriendelijk aan om een mail te sturen naar info@famoshop.nl Deze mails pakken wij spoedig op.

    Met vriendelijke groet,

    team famoshop.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1532946013
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb de emails vandaag naar dat adres gestuurd. Ik verwacht een snelle reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad