Opgelost door Famoshop.nl: Kapot hoverboard dat 2x gerepareerd zou zijn doet het nog steeds niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 331519
Gebruiker
Marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half jaar geleden hoverboard gekocht. Na 1 week deed deze het niet meer. Nu zijn we dus een half jaar verder en is het nog steeds niet opgelost. Hoverboard is ondertussen 2x retour geweest ter reparatie. Maar dat heeft niets geholpen.
Dochter van 10 jaar in tranen. Schandalig

De oplossing

Geld terug. Had de 1e keer al moeten gebeuren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het hoverboard voor de 3e keer retour gestuurd. Ze gaan hem weer proberen te maken. Ik heb hier nog steeds geen vertrouwen in. Nog steeds niets van de famoshop gehoord en bol.com doet ook niets😡 Nu moet ik nog een paar weken geduld hebben. Ach ik ben er pas een half jaar mee bezig dus dan maken die paar weken niet veel meer uit. Waardeloos. Nog steeds niet Gisteren contact gehad met bol.com. Die hebben mijn klacht opgelost door mijn geld terug te storten. De famoshop laat niets van zich horen ook niet naar bol.com toe. Ben erg blij met deze oplossing hoewel het wel erg lang heeft moeten duren.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?