Klacht Famoshop.nl: Opgelicht door Famoshop.nl nu verder onder andere naam

Skip

Geen bezorging door mij bestelde artikel inmiddels paar maanden verder het gaat om een Beveiligings camera set met 4 cameras ZWART 99 euro die nooit is aangekomen ik heb heen en weer gemaild helaas nooit een oplossing gekomen

Wil me geld terug of het bestelde product

Skip
FAMOSHOP.NL ZIJN OPLICHTERS IK BEM 100,- EURO VOLGEMS HET COMSUMENTEN RECHTCHEEFT KOPER KOPERS BESCHERMING ALS IK HET PRODUCKT NIET ONTVANG. HOOR IK EEN NIEUWE GESTUURD TE KRIJGEN IN DE WET STAAT DAT VERLOPER VERANTWOORDELIJK IS VOOR HET DOOR VERKOPER VERZONDEM PAKKET MAAR DE KLANT NA TEVREDENJEID HOORT ZIJN AFGELEVERD IK BEN AL MAAMDEM BEZIG NOG NOOIT EEN CONCREET REACTIE GEHAD. NU GOED NIEUWS ZIJN OPLICHTERS SHOP FAMOSHOP.NL IS DICHT (NIET GEK NA ZOVEEL FROUDE OPLICHTING MELDINGEN FAMOSHOP.NL HIJ HEEFT HEWOON WEER EEN NIEUWE WEBSHOP GEOPEND Oplichter www.linexstore.com http://www.Linexstore com pas op OLICHTER LINEXSTORE.COM adres gegevens om het geld terug te halen staan hier onder Dr. Nolenslaan 155 6136GM SITTARD LET OP WWW.FAMOSHOP.COM HEET NU WWW. LINEXSTORE.COM KvK-nummer 73257435 Btw-nummer NL859424509B0 EIS IK WIL MIJN GELD TERUG 99 EURO VOOR EEN CAMERA SYSTEEM WAT NIET IS GELEVERD OF MIJN 99 EURO TERUG OP MIJN BANKREKENING..

Ook een klacht indienen over ?