Opgelost door Fancydress.nl: fancy dress, een zaak in feestkleding, levert niet. Kind hierdoor heel verdrietig.

woezelpoezel

Op 19 mei 2014 heb ik voor de verjaardag van het zoontje van een kennis van mij een verkleedpakje besteld bij Fancydress in Eersel. De site gaf aan dat het een 24-uurs levering was. Ruim op tijd voordat dit jongetje jarig was. Keurig een factuur en orderbevestiging gekregen. Daarna ging het mis.
Tot nu geen pakje. Ontelbare keren gebeld met alle beschikbare telefoonnummers.
Alleen een antwoordapparaat wat je iedere keer vertelde dat ze even niet in de buurt van de telefoon zijn. Inspreken dus en dit vele keren gedaan. Ze beloofden terug te bellen of te mailen. Ook niet tot nu toe. Een mail gestuurd met antwoordbevestiging.
Geen reactie.
Hun site vermeldde in een speciaal gemarkeerd balkje dat ze technische problemen hadden met de telefoon. Op 30 mei was het balkje weg dus hoopvol heb ik weer gebeld. Helaas, hetzelfde liedje: antwoordapparaat en geen respons.
Inmiddels is het kind jarig geweest en zéér teleurgesteld.

Graag zou ik zien dat het bedrijf binnen 14 dagen vanaf nu, 02 juni 2014, alsnog het bestelde en betaalde pakje levert op het door mij aangegeven adres.
Zo niet dan verwacht ik het betaalde bedrag terug te ontvangen.

Wij vinden dat Fancydress.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

woezelpoezel
    Op 20 juni jl. heeft Fancy Dress gereageerd op mijn klacht.
    Zij betreuren de zeer slechte communicatie van hun kant en hebben het betaalde bedrag teruggestort. Tevens heb ik als compensatie een leuke kortingsbon ontvangen.
    Dat geeft weer wat meer vertrouwen in dit bedrijf.
    Netjes opgelost dankzij de hulpvan klachtenkompas.
    Iedereen is weer blij.

woezelpoezel

Ook een klacht indienen over Fancydress.nl?