Klacht fangadgets: heb op 3juli geld (€34,85) gemaakt ,geen caps

Klachtnummer
# 31376
Gebruiker
adje
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Van: noreply-ideal@rabobank.nl
Datum: 3 juli 2013 08:18:11 CEST
Aan: ad.vdbosch@home.nl
Onderwerp: iDEAL-betaling aan ING Bank inzake BDTS-Fangadgets.com



Geachte klant,
Op uw verzoek ontvangt u onderstaande bevestiging van uw iDEAL betaling.
U heeft betaald van rekening eindigend op *856.
Begunstigde ING Bank inzake BDTS-Fangadgets.com
Omschrijving pid2341521569t BDTS Fangadgets c
Bedrag € 34,85
IBAN begunstigde NL21 INGB 0674 7738 37
Kenmerk begunstigde 2341521569
geen levering en geen geld retour

Kenmerk bank 0050001325842322
Datum 03 juli 2013 08:16
U kunt deze betaling ook raadplegen in Rabo Internetbankieren en in Rabo Mobielbankieren.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Heeft u een vraag?
Bij vragen over de levering kunt u contact opnemen met de begunstigde.
Voor overige vragen kunt u kijken bij klantenservice op www.rabobank.nl.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. U kunt hierop niet per e-mail reageren.
Disclaimer Privacy

De oplossing

geld snel retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fangadgets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fangadgets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen