Klacht Fantasies and dreams: Artikel besteld en betaald, niet ontvangen en geen contact te krijgen met verkoper

Marjolein Bakker

2 oktober heb ik online een artikel besteld en betaald bij de winkel “ Fantasies and Dreams”. Het gaat om een korset welke ik nodig had op 10 oktober voor een optreden. 5 oktober heb ik het bedrijf een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was dit artikel voor de 10e te ontvangen. Op de 7e had ik nog geen antwoord ontvangen, en heb ik hen nogmaals gemaild en gebeld. Ik kreeg de 8e antwoord dat het geen probleem was, en dat ik sowieso het korset op woensdag 10 oktober zou hebben.

Het is inmiddels 22 oktober en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Vanaf 10 oktober probeer ik in contact te komen met het bedrijf per telefoon en via mail maar zonder resultaat. Men reageert niet op mijn mails of op mijn ingesproken berichten. Inmiddels heb ik een mail gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, ook daar is geen reactie op gekomen.

Ik vind het vooral heel vervelend dat nergens op gereageerd wordt. Dat een artikel niet op voorraad is of er is iets fout gegaan kan altijd gebeuren. Maar het niet communiceren is gewoon erg vervelend. Ik hoop via deze site dat zij met een antwoord komen.En mijn geld terugstorten.

Bestelling annuleren en geld retour

Wij vinden dat Fantasies and dreams hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fantasies and dreams?