Klacht Fantasticoo.shop: besteld, betaald, niet gegeleverd

koffiebeker

Ik heb een jack besteld en betaald maar niets ontvangen en je ook nergens terecht om hun te verantwoording te roepen

een contact zoeken omze alsnog te laten leveren of mijn geld terug te storten
Bedankt voor uw aankoop! Deze e-mail is om uw bestelling te bevestigen op 03/29/2020. Uw ordernummer is 3628. Uw bestelling zal nu worden verwerkt door onze verzendafdeling, dit kan 1 tot 5 werkdagen duren vanwege de grote vraag. U ontvangt een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verzonden. Even geduld, alstublieft. Bedankt. Factuuradres: L. van Berkel Gandhi 287 Culemborg, 4102HL Nederland Verzendadres: L. van Berkel Gandhi 287 Culemborg, 4102HL Nederland Bestelgegevens: line.title RAINBOW - LENTEJAS - Paars / XXL Quantity: 1 Total: €29,90 Subtotal: €29,90 Shipping: €0,00 Total: €29,90 Klantenservice: Sonja is uw klantensupporter. Zij zal u helpen met al uw vragen. zit hier nog steeds op te wachten of op mijn geld retour

Wij vinden dat Fantasticoo.shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fantasticoo.shop?