Klacht Fantastischedeal.nl: Horloge is niet geleverd

content Niet opgelost
AnHorloge8m

Mijn horloge is vlgs Dhl afgeleverd ..dit is dus niet het geval er is ook niet voor getekend ..
Dhl wil een onderzoek instellen maar fantastischedeal.nl zegt mw eij kunnen er niets aan doen Dhl.is verantwoordelijk
Ze werken dus niet mee om.het horloge te traceren

Het bedrijf geeft aan dat het niet hun zaak.is e
DHL wil een onderzoek opstarten maar nogmaals geen reactie .het bedtijf neemt geen verantwoording wel de centen hoe jammer

Fantastischedeal.nl
    Goedendag Anny,

Als eerste wil ik nogmaals benadrukken dat wij het erg jammer vinden dat het horloge niet is afgeleverd. Dit is zeker niet de bedoeling

In uw klacht mist wel wat informatie, dat is wel jammer want dit zet ons bedrijf onterecht verkeerd neer. Wij hebben het pakketje overgedragen aan de DHL en op de track en tracé code is zichtbaar dat deze op het door u aangegeven adres is afgeleverd. U heeft ons gemaild dat u dit pakketje nooit heeft ontvangen.

Vervolgens hebben wij u geadviseerd om bij de DHL na te gaan waar uw pakketje zich nu bevindt. U heeft contact opgenomen en de DHL heeft aangegeven dat wij hiernaar een onderzoek moeten instellen. Dit is van de DHL uit het probleem op ons afschuiven en niet andersom. De DHL is zelf verantwoordelijk voor haar zendingen. Dit mailtje heeft u waarschijnlijk doen beseffen Dat er er bij de eigenlijke verantwoordelijke DHL geen oplossing te vinden is en zo het probleem op ons af te schuiven.

Wij zijn uiteraard bereid met u mee te denken, maar wij kunnen niet onder druk van een klacht zomaar een nieuw horloge opsturen of uw geld terugstorten terwijl de traceringscode aangeeft dat het pakket is afgeleverd. Als wij dit zouden doen zou iedere klant op een simpele manier gratis producten kunnen ontvangen.

Inmiddels staan wij in contact met de DHL en hopen wij zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen, maar wij vragen u wel om wat meer respect en geduld naar ons te hebben. Ons vele mailtjes op een dag sturen en deze (onnodige)klacht indienen gaat er niet aan bijdragen dat wij een probleem dat niet door ons veroorzaakt is gaan oplossen.

Klantenservice fantastischedeal.nl
    AnHorloge8m
    Het enigste wat u hoeft te doen is Dhl een onderzoek te laten uitvoeren u kunt daar alleen toestemming voorgeven .
    Er is Niet getekend dit had ook grmoeten Dhl is zeker ook niet ongeschonden ...als u hierover contact op neemt en toestemming geeft voor t onderzoek en mij hier n bewijs van stuurt handel ik t verder met DHL af ..
    Fantastischedeal.nl
    Goedendag,

Indien wij als bedrijf de DHL dit onderzoek uit laten voeren gaat dit waarschijnlijk geen uitkomst hebben dat de DHL hier u of ons in gaat compenseren. Dit zijn helaas de voorwaarden van DHL, waarin zij niet verantwoordelijk zijn voor verloren pakketjes.

Wij hebben inmiddels contact gehad, het probleem geanaliseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat wij u op onze kosten een nieuw smartwatch gaan opsturen.

Wij kopen dat dit voor u een passende oplossing is.

Klantenservice Fantastischedeal.nl

AnHorloge8m
Alsnog sturen ze mij een nieuw horloge.... Nog wachtende nu Ik wacht nog af Wacht nog steeds

Ook een klacht indienen over Fantastischedeal.nl?