Klacht Fantastischedeals.com: Geen geld retour na 4 maanden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420329
Gebruiker
#Neel#
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Begin oktober heb ik laarzen besteld, de bestelling deed er al 3 weken over om aan te komen. Echt een kat in de zak, slechte kwaliteit en 2 maten te klein ( komen zeker uit China). Vervolgens geretourneerd, 3 weken later nog niks vernomen. Via mail contact moest ik een foto sturen met bewijs van afgifte, dus gedaan. Ik kon zelf via de track en trace zien dat het pakket bij hun afgeleverd was, dus weer gemaild. Toen moest het weer naar de financiële afdeling doorgestuurd worden en dit kon ook weer even op zich wachten....nou inmiddels zijn we zo'n 8 mailtjes verder en word ik van het kastje naar de muur gestuurd en steeds antwoord van iemand anders. Inmiddels 4 maanden verder en ik kan fluiten naar mijn geld ben ik bang! Eens maar NOOIT meer !!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van mijn retourzending!

3 reacties

  1. Auteur
    #Neel#
    Datum
    De zoveelste keer wordt het doorgeschoven naar de financiële afdeling....die hebben het schijnbaar heeeeel druk om alle terugbetalingen op te zoeken ;)
    Ik heb er inmiddels een hard hoofd in :(
    Het volgende atwoord kreeg ik:

    "Uw gegevens zijn nogmaals doorgezet naar de financiele afdeling voor refund.

    Zodra wij meer informatie hierover hebben ontvangen gaan wij u
    direct informeren."
    wordt nog steeds vervolgd....

  2. Auteur
    #Neel#
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie over de terugbetaling....maar als ik de negatieve reacties op oa facebook lees over dit "bedrijf" hoef ik niet te rekenen op terugbetaling...
  3. Auteur
    Fantastischedeals.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geen paniek, u wordt gewoon terugbetaald. Soms lukt het niet zo snel als wij zouden willen en gaat er iets mis, maar tot nu hebben wij iedereen die op tijd teruggestuurd heeft gewoon terugbetaald, wat u ook op Facebook gelezen heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Hans
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Neel#
Datum
Uiteindelijke oplossing
"Geen paniek, u wordt gewoon terugbetaald. Soms lukt het niet zo snel als wij zouden willen en gaat er iets mis, maar tot nu hebben wij iedereen die op tijd teruggestuurd heeft gewoon terugbetaald, wat u ook op Facebook gelezen heeft. Met vriendelijke groet, Hans Klantenservice" Deze reactie kreeg ik nu als laatste, maar zeggen en doen zijn 2 verschillende dingen, ik ben nu al zo vaak terug gemaild de afgelopen 4 maanden met de mededeling dat ze er mee aan de slag gaan dat ik er nog steeds een hard hoofd in heb....we gaan het zien.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fantastischedeals.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen