Klacht Fantastischedeals.com: Ontevreden

Smartwatch

Smartwatch werkt niet naar behoren maar vanwege de corona mag ik het niet terug sturen. Wat is nu de procedure hiervan? Een product wat niet werkt wat het moet doen maar wel voor heb betaald

Tegemoetkoming

Fantastischedeals.com
    Sorry hoor, wij horen heel veel spannende verhalen van klanten, maar deze...mogen wij vragen wie tegen u gezegd heeft dat u vanwege corona niets terug mag sturen? Wie zien hier geen emailcorrespondentie met u namelijk. En retourzendingen zijn gewoon mogelijk.
    Goede avond

Is niet ivm corona maar de higiene.
    De verpakking is open en heb het horloge heel even om de pols gehad en daarom zou hij niet terug kunnen staat op jullie site.
    Ik ben echter niet tevreden over het functioneren van deze smartwatch. Op jullie site geven jullie functies weer die het horloge helemaal niet kan.
    Had er dus heel wat anders van verwacht en heb nu dus een product die voor mij niet goed functioneerde.
    Fantastischedeals.com
    Ah nu is het verhaal al iets genuanceerder. Waarom vraagt u het niet gewoon even aan ons, in plaats van hier in de openbaarheid onwaarheden te verspreiden? Stuurt u ons een mail dan leggen wij het uit en komt het goed.

Smartwatch
Klacht is helemaal niet opgelost. Wordt gewoon niet gereageerd op de mail

Ook een klacht indienen over Fantastischedeals.com?