Klacht Fantastischedeals.com: Ontevreden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434414
Gebruiker
Smartwatch
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Smartwatch werkt niet naar behoren maar vanwege de corona mag ik het niet terug sturen. Wat is nu de procedure hiervan? Een product wat niet werkt wat het moet doen maar wel voor heb betaald

De oplossing

Tegemoetkoming

3 reacties

  1. Auteur
    Fantastischedeals.com
    Datum
    Sorry hoor, wij horen heel veel spannende verhalen van klanten, maar deze...mogen wij vragen wie tegen u gezegd heeft dat u vanwege corona niets terug mag sturen? Wie zien hier geen emailcorrespondentie met u namelijk. En retourzendingen zijn gewoon mogelijk.
  2. Auteur
    Smartwatch
    Datum
    Goede avond

    Is niet ivm corona maar de higiene.
    De verpakking is open en heb het horloge heel even om de pols gehad en daarom zou hij niet terug kunnen staat op jullie site.
    Ik ben echter niet tevreden over het functioneren van deze smartwatch. Op jullie site geven jullie functies weer die het horloge helemaal niet kan.
    Had er dus heel wat anders van verwacht en heb nu dus een product die voor mij niet goed functioneerde.
  3. Auteur
    Fantastischedeals.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ah nu is het verhaal al iets genuanceerder. Waarom vraagt u het niet gewoon even aan ons, in plaats van hier in de openbaarheid onwaarheden te verspreiden? Stuurt u ons een mail dan leggen wij het uit en komt het goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smartwatch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is helemaal niet opgelost. Wordt gewoon niet gereageerd op de mail
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fantastischedeals.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen