Klacht Faradbox: Geen product en geen geld terug

sad Niet opgelost
Noor

Product besteld, retour gestuurd betaald, krijg geen geld terug en heb geen Product

Het op te lossen zodat ik mijn geld terug krijg

Noor
    Tot op heden heb ik nog niks gehoord van faradbox .
    Faradbox
    Deze bestelling is inderdaad retour gekomen (op 21-aug) met daarbij een vermelding van PostNL dat door de (slechte) manier van verpakken de zending is losgeraakt en daarbij onderdelen zoek zijn geraakt. PostNL heeft van deze case een dossier aangemaakt. Klant is door ons geïnformeerd op 22-aug over deze situatie met foto’s echter is daar geen reactie op gekomen van de klant. Omdat deze zending via Bol is gegaan en daar de betaalverplichting ook loopt heeft de klant 20-aug een betaalherinnering gekregen (van Bol), toen is er pas gereageerd door de klant.
    Inmiddels is er een behoorlijk lange case bij Bol en PostNL en deze beide partijen komen tot de conclusie dat de afzender verantwoordelijk is voor een deugdelijke verpakking zodat het product compleet en onbeschadigd over komt. Om toch tot een oplossing te komen is de klant een voorstel gedaan waar de klant zich in eerste in kon vinden, helaas bestaat deze klant uit 2 personen (partners) waarbij de één oplossingsgericht acteert maar waarbij de ander haar ongenoegen uit op de diverse internetfora waarbij diverse termen worden gebruikt die niet wenselijk zijn. Het vervelende is dat de man in kwestie geen weet heeft, tenminste dat zegt hij tijdens een telefoongesprek, van de uitingen van zijn vrouw op internet.
    Vrouw heeft in de conversaties bij Bol en ons aangegeven het product niet terug te willen, zelfs op onze vraag naar het adres waar het artikel naar toe mag (i.v.m. AVG wet niet meer zichtbaar voor ons) was de reactie: “Ik wil de dakdragers niet, wat moet ik ermee om vervolgens ook nog kosten te betalen of ze af te voeren naar de werf nee Dankje.
    Ik heb ze niet voor niks terug gestuurd.
    Ik moet al betalen voor niks en dan willen jullie ze mij ook nog op dringen.”

Wat de klant gemakshalve niet vermeldt is dat hij/zij op moment van melden van deze klacht op 9 oktober, ál op 8 oktober een betaling heeft ontvangen en geaccepteerd van Bol. Deze klant wil naast de financiële compensatie die al reeds verkregen is, van ons ook nog eens een financiële compensatie voor een situatie die door de klant zelf is veroorzaakt door een artikel in ondeugdelijke verpakking te versturen. Samengevat probeert klant d.m.v. diverse manieren (lees het plaatsen van en het ‘dreigen’ met extra slechte reviews én een advocaat) er voor ons gevoel financieel beter uit te komen.

Noor
Ik heb van bol.com nog nooit een betaling terug gekregen. En er is tot op heden ook nog geen oplossing. En daarbij ik heb 150 euro betaald voor dakdragers en ik heb geen product en geen geld terug. Ik heb het op de zelfde dag retour gestuurd precies zoals wij het geleverd hebben gekregen we hebben het doosje wat los is geraakt hebben wij thuis niet eens open gehad. We hebben alleen de stangen gepast dat paste niet. We zouden wat kwijt is geraakt van het bedrag aftrekken. Dat is allemaal moeilijk om bij de leverancier te krijgen. Op internet heb ik review geplaats omdat we hier al een tijd mee bezig zijn. En wij hier niet uitkomen. Als het opgelost zal worden zal ik de review eraf halen. Als de helft van het geld wordt overgemaakt kun je het product houden zijn we eruit.

Ook een klacht indienen over Faradbox?