Klacht Fashion is fun: Geen geld terug na retourzending, bikini is plots hygieneartikel!

FD

Ondanks meerdere verzoeken (incl. van een jurist) weigert dit bedrijf Fashion is Fun het minimale bedrag van € 21,95 terug te storten en komen met de onzin dat sinds 13 juni een bikini een hygiëneartikel is, waarbij retour niet mogelijk is. Aangezien ik mijn bestelling reeds voor die datum retour had verzonden, daar ik een niet bestelde uitvoering ontving, gelden deze nieuwe regels sowieso niet. Bovendien dient het bestelde artikel verzegeld verzonden te worden en moet dit bij bestelling op voorhand aangegeven worden. Dit bedrijf blijft halsstarrig weigeren om mijn geld terug te storten.
Geen zaken meer mee doen, zijn nergens aangesloten, verzenden niet bestelde artikelen en weigeren het retourrecht te respecteren.

Terugstorten van mijn aankoopbedrag, Het product hebben ze al van mij retour gekregen.

Fashion is fun
    Mevrouw heeft in mei een aanbiedingsartikel (Summersale) aangekocht uit ons strandmode aanbod. Aan dit specifieke artikel zijn verkoopvoorwaarden verbonden die prominent zijn aangegeven op de betreffende webpagina en in onze voorwaarden. Voor dit aanbiedingsartikel met 50% korting geldt dat deze kunnen worden geruild voor een ander artikel of tegoed maar dat restitutie is uitgesloten. Gekozen artikel is aan mevrouw verzonden en in een email ter bevestiging staan nogmaals duidelijk de voorwaarden m.b.t. dit product. Mevrouw heeft dit artikel ontvangen met hierbij een begeleidend schrijven met opnieuw de voorwaarden. Vervolgens stuurt mevrouw klakkeloos het product aan ons retour met de eis tot restitutie. Nadien ontvangen wij van mevrouw ongepaste mails en schrijven van een jurist. De juridische afdeling heeft de rechtmatigheid van de claim getoetst en afgewezen. Wij distantiëren ons daarom nadrukkelijk van de inhoud zoals verwoord door mevrouw.
    FD
    Als Fashion is Fun voor het luttele bedrag van € 21,95 halsstarrig wenst te volharden in haar klantonvriendelijkheid, heb ik maar 1 advies aan alle potentiële kopers: Hier niet kopen, erkennen niet de rechten van een klant, klantonvriendelijk en niet aangesloten bij een keurmerk noch geschillencommissie. In haar beantwoording van mijn klacht is dit bedrijf plotseling weer met een andere leugenachtige verklaring gekomen, hetgeen de onbetrouwbaarheid van deze webshop nogmaals onderstreept.
    FD
    Gezien de klantonvriendelijke communicatie en de door hen onwettig gehanteerde leveringsvoorwaarden welke als onredelijk bezwarend kan worden gekenmerkt is er geen enkele verwachting over de medewerking van deze leverancier en lijkt er op dat de webshop is opgezet door hobbyisten en alleen denken aan inkomsten. De woorden klantvriendelijkheid, service, communicatie zijn bij dit bedrijf? onbekend en kan gezien worden als ordinaire zakkenvullerij. Een goede waarschuwing voor potentiële klanten.

Ook een klacht indienen over Fashion is fun?