Klacht Fashion Italia: Fashion italia betaald te laat of zelf niet terug na retour sturen van goederen

tim

Ls,
Ik heb op 14-7 en 21-7 kleding besteld bij fashion italia voor resp 124.75 en 79.85 euro. Beide bestellingen paste niet goed en zijn retour gestuurd. Fashion italia claimde het geld binnen 14 dagen retour te storten. Ten tijden van dit schrijven is de firma mij nog steeds 79.85 euro verschuldigd. Ik heb reeds 5 mails verstuurd, heel duidelijk uiteengezet wat en wanneer er door mij bestel, betaald, ontvangen en retour gestuurd is. Daarnaast heb ik in de mails de gewenste en juiste oplossingen aangedragen. In hun laatste mail, dd 11-8-'14, is mij beloofd dat alles zou worden nagekeken en opgelost. Hierna een deel van het destijds verschuldigde bedrag van 154.70 te weten 74.85 retour gestort en vervolgens heb ik geen enkel bericht meer gehad van de firma. Daarnaast ben ik erg teleurgesteld in de wijze waarop de gestuurde mails zijn gelezen en beantwoord. In alles werd mijn schrijven met woorden bevestig maar qua daden bleef het uit.

Ik wil graag het resterende bedrag van 79.85 zsm retour gestort krijgen en daarna nooit meer iets met deze firma te maken hebben!

Wij vinden dat Fashion Italia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fashion Italia?