Klacht Fashionarray.com: Ik wacht op mijn betaalde schoenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493035
Gebruiker
Waarblijvenmijnschoenen?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 oktober jl. schoenen besteld, via Ideal betaald, bevestiging gekregen met toezegging bericht als de schoenen verzonden zouden worden. Tot op heden niets ontvangen, website en emailadres werken niet meer.
Zie op Facebook nog steeds de schoenen aangeboden worden maar dan door andere websites.

De oplossing

schoenen alsnog sturen en anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashionarray.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waarblijvenmijnschoenen?
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen bericht ,geen schoenen, ik vrees dat ik er naar mijn € 70,- kan fluiten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fashionarray.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen