Klacht Fashionarray.com: Leren Jas niet geleverd

Klachtnummer
# 496137
Gebruiker
Teun2001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een leren jas besteld , eerst werd er toen ik reageerde op een mail omdat het lang duurde door ene Nico Babic geantwoord dat vanwege Corona het wat langer duurde , maar nu na 2 maanden wachten wil ik mijn geld terug , en nu reageren deze mensen niet meer !

De oplossing

Geld terug , of jas leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashionarray.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fashionarray.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen