Klacht Fashioncheque: 2 kado pasjes verlopen geeft de website aan

Klachtnummer
# 138977
Gebruiker
Sander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Huis op ruimen kasten leegmaken enz iedereen doet het wel eens kom je 2 pasjes fasioncheque tegen denk je o ja die had ik ook nog mooi naar de stad winkelen heb je kleding uitgezocht sta je bij de kassa wordt niet geaccepteerd werkt niet .......thuis op computer kijken verlopen ........whtf hoe kan het nu je hebt een pasje waar gewoon geld opstaat verlopen ....... het is geen voedsel wat kapot kan gaan toch ?

bel je er heen ja heb je pech meneer in de algemene voorwaarden staat het zeggen ze dan tot ziens makkelijk geld verdienen ....en weg is je geld dus

dus een tip voor iedereen koop geen fashioncheques want het kost je gewoon geld !

maar op het pasje en het betreffende doosje staat ook niks van geldigheid duur of aanschaf datum enz........


De oplossing

De gewenste oplossing is heel makkelijk maak het pasje gewoon weer geldig zonder smoesjes dat je de voorwaarden maar moest lezen enz....... want dit wordt op verjaardagen /feestjes Facebook enz over gepraat enz.. dus geen goede reclame voor bedrijf en dus de kans is groot dat veel nieuwe klanten dus nu niet meer zo iets durfen /willen kopen en dan iets anders kopen ...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashioncheque hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fashioncheque?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen