Klacht Fashioncheque: Fashioncheque is verlopen

angie

Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een fashioncheque gekregen, deze wilde ze nu verzilveren omdat ze nu iets leuks zag en bleek deze verlopen te zijn.
Toen zij de Fashioncheque kreeg werd niet gemeld op welke datum deze aangeschaft was en Fashioncheque hanteert dat deze 1 jaar na activatie verloopt !!
Na het verlopen mag je deze nog wel verlengen à 5,00 euro en/of aangetekend opsturen à 8,60 euro, alles bij elkaar geteld is mijn hele van tegoed van 15,00 euro dan al weg en heb ik nog niks.
Ik vind dit diefstal want, het bestedings bedrag is reeds betaald bij aanschaf en men maakt er ook nog dubbele winst op door zgn. administratie verlengingskosten te hanteren van minimaal 5,00 euro of je hele tegoed minus 10,00 euro administratiekosten, daarbij verplicht men dat het aangetekend verstuurd moet worden anders word het niet in behandeling genomen!
Ik vraag mij af of dit zomaar mag ???

Dat mijn tegoed wat op de kaart staat kosteloos verlengd word, zodat deze verzilverd kan worden, het geld is betaald bij aanschaf van de kaart!

Wij vinden dat Fashioncheque hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fashioncheque?