Klacht Fashioncheque: fashioncheque verlopen

nina66

Ik heb een aantal fashioncheque waarvan blijkt dat deze zijn verlopen verder er .:staat niet hoelang hij geldig is op de verpakking . Verder weet je als je zo`n cheque cadeau krijgt niet wanneer deze is geactiveerd. Zoveel klachten het is toch niet zo moeilijk om achterop de verpakking zetten dat deze cheque maar 1 jaar geldig is. Je bent namelijk verplicht om een verpakking bij een fashioncheque te kopen : deze wordt alleen verkocht inclusief verpakking à €0,97. dat de winkelier oude verpakkingen gebruikt daar horen jullie wat aan te doen.Ik vind het namelijk allemaal een gemiste kans en niet echt klantvriendelijk als zoveel mensen hun gekregen tegoeden kwijt zijn Blijf het onbegrijpelijk vinden dat iets wat geldwaarde heeft kan verlopen.!!!

Dat ik mijn tegoeden gewoon kan gebruiken . Het is onbegrijpelijk dat iets van geldwaarden kan verlopen.

Wij vinden dat Fashioncheque hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fashioncheque?