Klacht Fashioncheque: Verlopen tegoed Fashioncheque

Klachtnummer
# 83088
Gebruiker
mbr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met dat ik gisteren (05-11-2014) mijn Fashioncheque wil gebruiken in een kledingwinkel, blijkt de kaart niet te werken!
De kaart heb ik een jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag.
Als er op kaart geen "houdbaarheidsdatum" staat vermeld, dan ga ik er van uit dat de geldigheid gegarandeerd is, immers het geld verliest toch niet zijn waarde, beschimmelt niet..
Jammer dat dit zo geconstateerd moet worden. Fashioncheque slaat de plank mis met dit soort verpakkingen.
Er moet op de kaart komen te staan, wanneer de klant de kaart aanschaft, wat de geldigheid is.
Nu gooi ik 25 euro weg en is Fashioncheque mooi 25 euro rijker. En ik zal niet de enige zijn. Dus.. wij als gedupeerde klanten houden firma Fashioncheque mooi in leven! Dieven zijn het dan!

De oplossing

Vergoeden van het bedrag dat op de cheque is gestort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashioncheque hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fashioncheque?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen