Klacht Fashioncheque: Waardeloos Fashion giftcard verlopen omdat het maar 1 jaar geldig is.

Wattenberg

Ik heb een giftcard liggen van 25 euro en dacht deze voor de kerst te verzilveren, maar nu blijkt het verlopen . Na de firma een email gestuurd te hebben krijg ik dit antwoord.Ik vind niet dat het terecht is . Het mag niet maar 1 jaar geldig zijn en als ze het verlengen mogen ze daar geen geld voor vragen.
Zie consumentenbond.

Dit bericht heb ik ontvangen van Fashion giftcard.

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de cadeaukaart.
Conform onze algemene voorwaarden vervalt het saldo van de cadeaukaart na de geldigheidsduur van een jaar.
Het saldo en de geldigheid kunt u altijd nagaan op onze website www.fashion-giftcard.nl, zoals vermeld op de kaart. Onze en in de cadeaukaartenbranche gebruikelijke handelswijze is volledig in lijn met de geldende regelgeving.

Omdat wij begrijpen dat het een vervelende situatie is willen wij u aanbieden uw Fashion Giftcard te verlengen. Hiervoor brengen wij €10 in mindering voor administratie- en verwerkingskosten.
U ontvangt dan een nieuwe kaart t.w.v. €15.

Kaart verlengen voor het volledige bedrag

Wij vinden dat Fashioncheque hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fashioncheque?