Klacht Fashionlover Melek: oplichterij

Klachtnummer
# 172113
Gebruiker
Dshnn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden geleden een chanel le bog tas besteld bij Fashion Melek, helaas heb ik tot heden 13-06-2016 niks van haar ontvangen.

Ik heb heel vaak reactie's op haar instagram foto's geplaatst omdat ze dagenlang telefonisch en via dm niet reageerde op mij. Ze heeft gezegd dat ik me geld terug zou ontvangen maar daar is niks van gekomen, ze heeft ook andere meisjes opgelicht. Ik ben dus niet de enige.

Heel triest dit.


De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug ontvangen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashionlover Melek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fashionlover Melek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen