Klacht Fashline.nl: Zie boven

Klachtnummer
# 511514
Gebruiker
Gebruiker1559410237
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb jas besteld en zou track en trace code krijgen + binnen 7 dagen geleverd. Dat was op 31 12 2020. Daarna gehaald op 5 1 2021 en antwoord dat het in behandeling is. 13 1 2021 weer gevraagd waarom geen levering en geen t en t code, krijg als antwoord dat ik te laat ben met annuleren, moet binnen 24 uur.
Om gek van te worden.
Advertentie stond op Facebook.

De oplossing

Leveren of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1559410237
    Datum
    Nog steeds mijn bestelling van 31_12_2020 van winterjas bij fashline niet ontvangen. Wordt er moedeloos van.
    Mvg.
    Sjirk Sluiter.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fashline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen