Wij vinden dat Fashz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Fashz.nl: Geen product, geen reactie!
Details
De klacht
Jumpsuit besteld. Levertijd 5 dagen. Na een maand gemaild of mijn bestelling goed was doorgekomen. Na 2e mail, een reactie terug dat er problemen waren met de website en zou binnen 5 werkdagen worden verstuurd. Na 2 weken een mail gestuurd. Geen reactie. Daarna nogeens met de vraag of ik het voor de kerst binnen zou krijgen, zodat ik anders moest zorgen voor iets anders voor de kerst. Totaal geen reactie! Vervolgens na de kerst een mail gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug krijg. Geen reactie. 2 Januari een herroepingsformulier ingevuld en gestuurd. Tot op heden nog steeds geen reactie!De oplossing
Normaal gesproken zou ik al tevreden zijn met alleen een reactie! Komt het dan later, is er iets misgegaan, ik doe daar niet moeilijk over! Kan gebeuren! Maar neem gewoon de moeite om eventjes te reageren. Maar nu in dit geval, wil ik gewoon mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.