Opgelost door Fashz.nl: Geen product, geen reactie!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 251900
Gebruiker
mama-1988
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jumpsuit besteld. Levertijd 5 dagen. Na een maand gemaild of mijn bestelling goed was doorgekomen. Na 2e mail, een reactie terug dat er problemen waren met de website en zou binnen 5 werkdagen worden verstuurd. Na 2 weken een mail gestuurd. Geen reactie. Daarna nogeens met de vraag of ik het voor de kerst binnen zou krijgen, zodat ik anders moest zorgen voor iets anders voor de kerst. Totaal geen reactie! Vervolgens na de kerst een mail gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug krijg. Geen reactie. 2 Januari een herroepingsformulier ingevuld en gestuurd. Tot op heden nog steeds geen reactie!

De oplossing

Normaal gesproken zou ik al tevreden zijn met alleen een reactie! Komt het dan later, is er iets misgegaan, ik doe daar niet moeilijk over! Kan gebeuren! Maar neem gewoon de moeite om eventjes te reageren. Maar nu in dit geval, wil ik gewoon mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mama-1988
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik had daadwerkelijk online aangifte gedaan bij de politie ivm oplichting. Ik heb haar gemaild dat ik dit gedaan heb, en de aangifte in zou trekken wanneer het volledige bedrag terug zou staan op mijn rekening. Ik kreeg binnen een uur reactie, en het geld stond ook al gelijk terug op mijn rekening! Opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy