Wij vinden dat Fashz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fashz.nl: Geen verzending en geen antwoorden op je mails
Details
De klacht
Ik betaalde in oktober rond de 30 euro voor een muts. Doch kreeg ik die niet toegestuurd. Na lang aandringen ging ze de muts zeker opsturen (november), sindsdien geen antwoorden meer op mijn mailtjes of Facebook berichten.Met een andere account proberen contact te zoeken en dan werd gezegd dat alles reeds verstuurd was maar ik kreeg geen zending noch een bevestiging van versturing.
Momenteel kijk ik wat ik kan doen, eventueel politie. Heel erg dit, heel heel erg!
De oplossing
Graag had ik mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.