Klacht Fashz.nl: levert niet na betaling en reageert niet

Klachtnummer
# 252941
Gebruiker
dalia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 2 bestellingen bij fashz.nl gedaan. Deze zijn betaald, maar niet geleverd. Reageren op je berichten doet ze niet en ze levert de artikelen niet. Als je op Facebook een bericht plaats over het niet leveren verwijdert ze die meteen. De bestellingen zo'n van eind december en begin januari. Tot op heden heb ik niets ontvangen en geen geld terug gekregen!!!

De oplossing

geld terug zsm of artikelen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fashz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen