Klacht Fashz.nl: Mijn bestelling nog steeds niet binnen gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253894
Gebruiker
Lola86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15-10-2016 heb ik een bestelling gedaan en sinds dien nog niks gezien. Via Facebook heb ik contact met Fashz proberen te zoeken maar geen resultaat. Via de mail van de website zelf kreeg ik wel reactie en ze vertelde me dat haar website eruit lag en daarom al haar bestelling kwijt was. Het rare vind ik, dat ik via haar nieuwe website niet meer kan inloggen en dat mijn bestelling nog bij de leverancier ligt. Ook vind ik het bizar dat ik via Facebook lees dat ze in het ziekenhuis lag en daarom al haar bestellingen kwijt zijn. Nu vraag ik me af welk verhaal is nou waar? In ieder geval, we zijn nu bijna vier maanden verder en nog steeds heb ik niks van mijn bestelling gezien terwijl ik in ieder mailtje te horen krijg dat mijn bestelling onderweg is naar haar. Ik heb haar net weer een mail gestuurd, omdat vrijdag of maandag (haar woorden) de bestelling zou binnen komen en weer zijn we twee weken verder. Ik heb verder in het verleden nooit problemen met Fashz gehad. Beetje jammer allemaal. Ik hoop dat we hier uit kunnen komen.

De oplossing

Mijn bestelling zo snel mogelijk opsturen en anders mijn geld terug de verzendkosten meegerekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fashz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lola86
Datum
Uiteindelijke oplossing Zo snel mogelijk mijn geld terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry