Wij vinden dat Fast Classic Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fast Classic Cars: [naam verwijderd door moderator] van Fast Classic Cars heeft iets dat van mij is en ik voel mij opgelicht.
Details
Klacht
[naam verwijderd door moderator] van Fast Classic Cars had mij beloofd mijn autodeur te vervoeren van Florida,USA naar België/Nederland.Eens hij mij dat op mail bevestigd had en mij gevraagd heeft om mijn deur te laten verzenden naar zijn opslag in Florida,heeft hij besloten om dat niet meer te doen en laat hij ook niets meer van zich weten!!!!!Ik heb deze deur dus betaald en ook laten verzenden naar hem.Ik voel mij gechanteerd en opgelicht en daar heb ik de nodige mails om mijn gevoel te staven.Dat is het verhaal kort samengevat!!!Gewenste oplossing
Dat hij zich aan onze afspraak houdt zoals het in onze mails vermeld staat of dat hij tenminste die deur zo snel mogelijk terugstuurt(zoals hij zelf laatst aangaf maar er niets van komt) naar de persoon van wie ik deze gekocht heb,zo kan ik mijn deur laten overkomen via iemand anders!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.