Klacht Fastenershop.nl: Terugstorting

Klachtnummer
# 58102
Gebruiker
gerardina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij uw bedrijf een betaling gedaan waar voor ik geen product heb ontvangen.
Ook na vele malen getelefoneerd te hebben, werd er door u niet gereageerd. Ik heb daarop via een aangetekende brief de bestelling geannuleerd en de door mij gedane betaling teruggevorderd.
Ik maak u er op attent dat u, indien u ook hierop niet reageert, aansprakelijk wordt gesteld voor de kosten door mij gemaakt bij verder te nemen stappen.

De oplossing

Ik verlang dat u het door mij betaalde bedrag zijnde 102,74 euro (incl. BTW) binnen 14 dagen op mijn rekening terugstort.

1 reactie

  1. Auteur
    Fastenershop.nl
    Datum
    Goedemiddag,het bedrag voor de vleugelmoeren Is vandaag overgemaakt.
    Excuses voor de lange wachttijd.
    Het traject hier intern voor klachten/terugbetalingen etc. is nu aangepast, zodat klanten hier niet lang op hoeven te wachten.

Ook een klacht indienen over Fastenershop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen