Klacht Fatboy: geen medewerking aan retourbeleid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154925
Gebruiker
Henk Sieders
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag (15 febr.'16) 5x mail contact gehad met Fatboy NL en zij willen 4 vloerkleden (nieuw in de verpakking) niet retour nemen. Terwijl op hun website wordt aangegeven dat dit wel mogelijk is. Zij vinden dat ik het met een Fatboy dealer in Amsterdam moet oplossen en zien ze het niet als hun probleem. Wanneer je pretendeert een hip en goed merk te zijn dan is jouw klant- en dienstverlening toch overal geheel het zelfde?

Gewenste oplossing

Dat de vier vloerkleden volgens hun eigen retourbeleid worden teruggenomen. En dat zowel ik als de dealer niet met de kleden blijven zitten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fatboy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fatboy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen