Wij vinden dat Fatboy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fatboy: geen medewerking aan retourbeleid
Details
Klacht
Vandaag (15 febr.'16) 5x mail contact gehad met Fatboy NL en zij willen 4 vloerkleden (nieuw in de verpakking) niet retour nemen. Terwijl op hun website wordt aangegeven dat dit wel mogelijk is. Zij vinden dat ik het met een Fatboy dealer in Amsterdam moet oplossen en zien ze het niet als hun probleem. Wanneer je pretendeert een hip en goed merk te zijn dan is jouw klant- en dienstverlening toch overal geheel het zelfde?Gewenste oplossing
Dat de vier vloerkleden volgens hun eigen retourbeleid worden teruggenomen. En dat zowel ik als de dealer niet met de kleden blijven zitten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.