Opgelost door Fatboy: Hoes Headdemock wordt niet vervangen binnen de garantieperiode van 2 jaar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 307642
Gebruiker
B.P. vd Ven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een cover voor mijn Headdemock hangmat van Fatboy. Deze scheurt afgelopen week uit. Mijn hangmat staat in de zomer buiten en is dan voorzien van de cover. Buiten de zomer staat alles binnen. Mijn aanschaf is van juli 2016 en valt dus binnen de garantietermijn van 2 jaar van Fatboy. Gezien het geld dat je bij Fatboy betaald, rekende ik op een goede afhandeling. Jammer! Ik krijg als reactie dat op de site van Fatboy staat dat het beter is om de Headdemock 's avonds niet buiten te laten staan en dat ze me willen compenseren voor het ongemak met een korting van wel 10%! Ik heb gereageerd dat iuk dit wel een heel slecht voorstel vind en dat ik gewoon aanspraak wil kunnen maken op garantie. Hierop heb ik een nieuwe reactie gekregen dat ze dat echt niet kunnen doen; eenmalig willen ze mij wel 20% korting geven. Op een hoes van 59,95€! Ik wil niet weten wat de inkoopkosten zijn. Doet er ook niet toe, ik vind gewoon dat dit onder de garantie moet vallen! Hoe krijg ik dit opgelost!?

Gewenste oplossing

Gewoon een nieuwe hoes toegestuurd krijgen met de vriendelijke groeten van Fatboy!
Geboden oplossing
Fatboy heeft alsnog gereageerd met een bevredigende oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fatboy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fatboy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen