Klacht Fatburnerultra: Opgelicht door Fatburnerultra

Toebast2

1. Pillen niet door mij gewenst en besteld bij fatburnerultra, wel op mijn naam ontvangen. Kosten €79,95
2. Pillen aangetekend a €8,50 geretourneerd, 1 dag te laat.
3. Van FatBurnerUltra de mededeling via mail gekregen dat ik dan toch moest betalen. Vanaf hier heeft FatBurnerUltra niets meer van zich laten horen (maw geen enkele reactie meer ontvangen op mijn vele mails)
4. Aanmaning van Billink ontvangen.
5. Vele mails naar Billink om de situatie uit te leggen. Billink reageert met dat ik contact op moet nemen met FatBurnerUltra, maar zoals gezegd; FatBurnerUltra reageert niet op mij. Billink geeft aan niets te kunnen betekenen.
6. Aanmaning van CIB, met boete. Rekening is nu €120,13
7. Meerdere keren gemaild en gebeld met CIB. Ook zij kunnen niets betekenen.
8. Om deurwaarders-ellende te voorkomen, heb ik dan toch uiteindelijk maar de rekening betaald.
9. Met CIB gebeld; betaling is bevestigd. Gevraagd of ik dan nu voor gebakken lucht €120, 13 heb betaald. Nee, u moet nu die pillen alsnog krijgen.
10. FatBurnerUltra reageert niet. Billink wil graag alle mails ontvangen die ik gestuurd heb aan FatBurnerUltra, alsook het bewijs van retourneren. Ik heb alle gegevens aangeleverd.
11. Met CIB gebeld, en gevraagd of zij wel controleren van wie zij een aanvraag krijgen, of dat ze gewoon maar elke opdracht aannemen? Nogmaals mijn situatie uitgelegd. Na aanmaningen, €120, 13 betaald, voor een door mij niet besteld en niet gewenst product. Geen enkele reactie van FatBurnerUltra en van Billink loze adviezen. Ik benadruk hierbij nogmaals dat ik geen enkel product in mijn bezit heb, en ook geen bevestiging van FatBurnerUltra heb of krijg dat zij het alsnog gaan opsturen.
Een manager van CIB zou met mij over deze zaak contact opnemen. Tot nu nog niets vernomen.
Ik heb dus nu €120,13 betaald voor helemaal NIKS.
Cib zegt, net als Billink, dat zij enkel de opdracht uitvoeren. Een medewerker vroeg mij vandaag waarom ik betaald heb. Godallemachtig! Mij eerst aanmaningen sturen, zeggen dat ze niks voor me kunnen doen na 100 x uitleg van de situatie, en onder druk zetten met gerechterlijk dwangbevel (zou de volgende stap zijn)
Van dezelfde medewerker van cib begreep ik dat zij ook geen reactie ontvangen van FatBurnerUltra maar zodra zij reactie krijgen, word ik daarvan op de hoogte gebracht. Dan kunnen we lang wachten. Pure oplichterij dit en 2 incassobureaus gaan er gewoon mee in zee, want "wij voeren de opdracht uit"

Mijn geld terug

Wij vinden dat Fatburnerultra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fatburnerultra?