Klacht Favolt: De schriftelijke toezegging van de vervanging van een defect artikel wordt niet nagekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610480
Gebruiker
joanie01
Datum
0 reacties

Details

Klacht

* Het betreft bestelnummer 230178 van een wireless lader voor Apple devices geleverd in november vorig jaar. Aangezien ik een aantal maanden in Spanje ben geweest, kwam ik er pas laat achter dat de wireless lader het niet deed.

* Op 6 mei heb ik dat naar hun gemaild.
* Op 10 mei kreeg ik de standaard reactie met het verzoek om een foto van het kapot geleverde artikel.
* Op 11 mei heb ik aangegeven de wireless charger niet defect aangekomen was, maar alleen niet laadde. Volgens de beschrijving zou het groen/blauwe licht tijdens het laden altijd aan moeten zijn, maar dat doet ie niet.
* Op dezelfde dag krijg ik als reactie: Beste Jordon,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben u gratis een nieuw product toegestuurd.

U kunt het binnen 8-9 werkdagen verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Dean
Team Favolt

* Op 10 juni heb ik nog altijd niets ontvangen en mail ik opnieuw.
* Op 22 juni mail ik opnieuw omdat ik geen reactie krijg.
* Op 5 juli krijg ik weer de standaard e-mail met het verzoek een foto te sturen.
* Op 5 juli heb ik terug gemaild, dat mij al een nieuw product was toegezegd, maar ik dat niet altijd niet ontvangen had.
*Op 19 juli mail ik bovenstaande samenvatting en tot op heden heb ik niets meer vernomen.


Gewenste oplossing

Alsnog een werkend vervangend product leveren
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Favolt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Favolt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen