Klacht Favolt: De schriftelijke toezegging van de vervanging van een defect artikel wordt niet nagekomen.

joanie01

* Het betreft bestelnummer 230178 van een wireless lader voor Apple devices geleverd in november vorig jaar. Aangezien ik een aantal maanden in Spanje ben geweest, kwam ik er pas laat achter dat de wireless lader het niet deed.

* Op 6 mei heb ik dat naar hun gemaild.
* Op 10 mei kreeg ik de standaard reactie met het verzoek om een foto van het kapot geleverde artikel.
* Op 11 mei heb ik aangegeven de wireless charger niet defect aangekomen was, maar alleen niet laadde. Volgens de beschrijving zou het groen/blauwe licht tijdens het laden altijd aan moeten zijn, maar dat doet ie niet.
* Op dezelfde dag krijg ik als reactie: Beste Jordon,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben u gratis een nieuw product toegestuurd.

U kunt het binnen 8-9 werkdagen verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Dean
Team Favolt

* Op 10 juni heb ik nog altijd niets ontvangen en mail ik opnieuw.
* Op 22 juni mail ik opnieuw omdat ik geen reactie krijg.
* Op 5 juli krijg ik weer de standaard e-mail met het verzoek een foto te sturen.
* Op 5 juli heb ik terug gemaild, dat mij al een nieuw product was toegezegd, maar ik dat niet altijd niet ontvangen had.
*Op 19 juli mail ik bovenstaande samenvatting en tot op heden heb ik niets meer vernomen.

Alsnog een werkend vervangend product leveren

Wij vinden dat Favolt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Favolt?