Klacht Favori Keuken: Kapotte Koelkast

Klachtnummer
# 258589
Gebruiker
Aysel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 oktober 2016 is mijn nieuwe keuken geplaatst door Favori Keuken.
Gelijk bij eerste dag van gebruik kwam ik achter dat de koelkast niet goed werkte.Het product heeft echter niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en foto's van de koelkast opgestuurd.Hij heeft wel toegegeven dat de koelkast niet in orde was maar wij zijn nu 6 maanden verder en ik heb nog steeds geen andere koelkast gekregen. Elke keer als ik hem bel of mail zegt hij "ik ben ermee bezig en ik laat je snel weten", maar daarna hoor je niks meer van hem. Laatste 3 weken als ik hem bel neemt hij niet meer op.
Ik heb gewoon recht op een NIEUWE koelkast.

De oplossing

6 maanden lang wachten op een NIEUWE Koelkast is erg lang.
Ik wil zo snel mogelijk mijn NIEUWE Koelkast.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Favori Keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Favori Keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen