Klacht FBTO: Betalingen.

mariekelaamers

Onze premiebetalingen gaan de eerste van de maand van onze bankrekening af,
Nu wil het geval dat onze rekening dan nihil is en de premie dus gestorneerd word door de bank. Dit komt doordat al onze rekeningen op de 21ste van de maand betaald worden.
Hierdoor is er bij jullie van de fbto een betalingsachterstand opgelopen, we hebben hierover gebeld en netjes een betalingsregeling geregeld.
Die gaat wel de 21ste van de maand af wel hebben toen gevraagd ook de premie de 21ste van de maand eraf te halen maar dit is volgens jullie niet mogelijk omdat dit geautomatiseerd is en dus niet te regelen valt.
Nu maken wijzelf dan netjes de premie op de 21ste over zodat het allemaal netjes betaald word.
Wat gebeurt er nu, jullie gebruiken dat geld om onze betalingsregeling mee af te betalen en wij dus toch weer een premiebetalingsachterstand krijgen en dus weer in de problemen gaan komen en straks geacht worden door jullie om onze achterstand in één keer te betalen. Hoe lossen we dit op?

Wij willen graag de 21ste van de maand onze premie zelf kunnen betalen.
Zodat er geen achterstand kan ontstaan.

FBTO
    Beste Willemsen,

Ik zie de klacht hier binnenkomen en heb meteen navraag bij onze Financiele administratie gedaam. Wat blijkt, je hebt ze zelf net voor mij nog gesproken. En met positief resultaat. Fijn dat het is opgelost!

FBTO Webcare

Ook een klacht indienen over FBTO?