Klacht FBTO: Bewijs van stopzetten Zorgverzekering!

RH92

Op 22 december 2015 heb ik al mijn achterstanden voor de eigen risico en premie over het zorg jaar 2015 voldaan. Ik heb FBTO meerdere keren telefonisch, per email en hun twitter webcare aangegeven dat mijn achterstanden per 22 december 2015 voldaan zijn en dat ik hen verzoek om een bewijs van stopzetten zorgverzekering op te sturen.

Ook heb ik per 29 december 2015 een aanvraag ingediend bij Univé voor de zorgverzekering van 2016, dat in moest gaan per 01-01-2016. Maar vanwege de feestdagen en lange weekend zijn de achterstanden in het landelijke systeem niet verwerkt. Univé heeft mijn aanvraag afgewezen en FBTO weigert mij een bewijs van stopzetten op te sturen, terwijl ik aan alle voorwaarden heb voldaan voor 31 december 2015 en mijn premieachterstanden al betaald zijn.

Bewijs opsturen zsm!

FBTO
    Beste Hamza!

We zijn druk voor je aan de slag geweest. Inmiddels heb je een uitschrijvingsbewijs ontvangen. Er staat alleen nog een stukje Eigen Risico open. Gelukkig is dat geen reden om niet te mogen overstappen. Veel succes bij je nieuwe maatschappij.

FBTO Webcare
    RH92
    OPGELOST.

Ook een klacht indienen over FBTO?