Opgelost door FBTO: fbto klantvriendelijk???????????

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 254192
Gebruiker
Robertbos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik had een betalingsregeling en ik moest voor 08-02-2016 handmatig een rekening overmaken van ongeveer 200 euro maar heb het pas de 9de kunnen doen, dus een paar uur later en nu krijg ik een brief met de mededeling dat de regeling niet meer geldig is.heb meteen gebeld naar fbto en ik krijg meerdere smoesjes te horen waarom mijn regeling niet meer klopt.uiteindelijk werd er maar gezegd dat ze er niks meer aan konden doen.ik hoop maar niet dat alle klanten zo worden geholpen door fbto want zoals je wordt afgeblaft door de medewerkers??ik kan nu alleen maar zeggen dat fbto zijn systemen maar eens moet gaan updaten want de systemen van hun werken schijnbaar niet helemaal lekker.ik wacht wel af op de incassobureau en zal zodra ik weg kan bij fbto ook ZEER ZEKER WEG GAAN.

De oplossing

dat iemand mij van hoger hand eens opbeld en mij eens uitgebreid aanhoort.

2 reacties

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Beste meneer Bos,

    Ik heb je klacht gelezen. Ik begrijp dat het zuur is dat je betalingsregeling is komen te vervallen. Met een betalingsregeling spreek je af vóór welke datum je betaalt. Betaal je niet voor deze datum dan vervalt de regeling. Je klacht en je ervaring over hoe je te woord bent gestaan ga ik doorzetten naar de afdeling Financieel. Deze afdeling gaat je klacht beoordelen, afhandelen en jou verder inlichten.

    FBTO Webcare
  2. Auteur
    Robertbos
    Datum
    hierbij heeft FBTO mijn klacht zeer correct en professioneel opgelost.
    zeer dankbaar dat er toch nog bedrijven zijn die willen en kunnen luisteren naar iemands probleem.het probleem is voor mij dan ook een stuk makkelijker op te lossen.
    hierbij is het goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robertbos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen