Klacht FBTO: Geen mogelijkheid afschrijfdatum kiezen

happy Niet opgelost

FBTO,

Voordat ik mijn klacht begin wil ik even melden dat ik al jaren erg tevreden ben over FBTO en dat ik tot nu toe niks aan te merken heb over de service en de producten van FBTO.

Helaas stoort het feit dat ik niet kan kiezen op welke dag de autoverzekeringen afgeschreven worden mij in zo een mate dat ik genoodzaakt bent een klacht in te dienen. Ik denk dat dit niet meer van deze tijd is en dat FBTO hier hard aan moet gaan werken om dit mogelijk te maken.

Mvg,
Remy

Ik wil dat FBTO er aan gaat werken dat dit in de toekomst mogelijk wordt.

FBTO
    Goedemiddag Remy,

Allereerst: fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent met FBTO. Dankzij al die ervaring heb je een goed beeld kunnen vormen over wat we nog beter zouden kunnen doen. Dank je wel dat je jouw tip met ons deelt. Dat waarderen we. Toezeggen of we die mogelijkheid op termijn bieden, kan helaas niet. Maar jouw tip is zeker het onderzoeken waard.

Inmiddels heb je telefonisch en via Whatsapp ook contact met ons gehad. Naar wij hebben begrepen, is dat naar tevredenheid verlopen. Daarom sluiten we deze klacht. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je uiteraard opnieuw contact met ons opnemen. Op fbto.nl/contact lees je hoe je ons kan bereiken.

Hartelijke groet,
    FBTO Webcare

Remy

Ook een klacht indienen over FBTO?