Klacht FBTO: Geen mogelijkheid afschrijfdatum kiezen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 325522
Gebruiker
Remy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

FBTO,

Voordat ik mijn klacht begin wil ik even melden dat ik al jaren erg tevreden ben over FBTO en dat ik tot nu toe niks aan te merken heb over de service en de producten van FBTO.

Helaas stoort het feit dat ik niet kan kiezen op welke dag de autoverzekeringen afgeschreven worden mij in zo een mate dat ik genoodzaakt bent een klacht in te dienen. Ik denk dat dit niet meer van deze tijd is en dat FBTO hier hard aan moet gaan werken om dit mogelijk te maken.

Mvg,
Remy

De oplossing

Ik wil dat FBTO er aan gaat werken dat dit in de toekomst mogelijk wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Remy,

    Allereerst: fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent met FBTO. Dankzij al die ervaring heb je een goed beeld kunnen vormen over wat we nog beter zouden kunnen doen. Dank je wel dat je jouw tip met ons deelt. Dat waarderen we. Toezeggen of we die mogelijkheid op termijn bieden, kan helaas niet. Maar jouw tip is zeker het onderzoeken waard.

    Inmiddels heb je telefonisch en via Whatsapp ook contact met ons gehad. Naar wij hebben begrepen, is dat naar tevredenheid verlopen. Daarom sluiten we deze klacht. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je uiteraard opnieuw contact met ons opnemen. Op fbto.nl/contact lees je hoe je ons kan bereiken.

    Hartelijke groet,
    FBTO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen