Klacht FBTO: Ik had hulp nodig en kreeg deze niet!

Ongeluk

Maart 2012 heb ik een ernstig busongeval gehad in Thailand, ik heb daar 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. Een paar maanden later in NL was ik in staat om e.e.a. te regelen met mijn reisverzekering, rechtsbijstand etc. Mijn reisverzekering en revalidatie in Nederland waren goed geregeld. Er waren kosten die niet door mijn verzekering werden betaald, zoals vervoer, psycholoog, een bril die ik moest aanschaffen, mijn inkomen dat achteruit ging naar 70% en nog veel meer!
Mijn zorg, rechtsbijstandverzekering zeiden dat ik geen beroep op hen kon doen, ik heb zelfs het klachtenmanagement en directie geschreven, ben naar Juridisch Loket geweest, mijn klacht is in behandeling genomen door SKGZ, hier ben ik niet verder gekomen. Ik ben er mee gestopt, geen energie meer. Mijn zaak is anderhalf jaar later in behandeling genomen aangezien ik wel degelijk gelijk had, bleek later! Kan ik nog iets ondernemen tegen FBTO.
Vriendelijke Groet,
N. Vredenburg

Ik wil graag dat mijn verzekering met een compensatieregeling komt aangezien ik er zelf door veel aandringen (dit heeft mij heel veel energie gekost)achter ben gekomen dat ik wel degelijk in mijn gelijk stond. Geen enkele afdeling heeft mij de hulp geboden die ik nodig had op dat moment. Het is toch vreselijk dat ik hier zoveel werk aan heb moeten besteden, terwijl er op die afdelingen mensen zitten die er voor betaald worden. Ik betaal keurig iedere maand mijn rekeningen, ik mag dan toch iets terug verwachten. Uiteindelijk is de rechtsbijstand nu voor mij bezig om uit te zoeken wat het verjaringstermijn van Thailand is. Indien de verjaringstermijn is verstreken gaat hij mijn rechtsbijstandverzekering aansprakelijk stellen. Ik vraag me af of hij onafhankelijk genoeg is om dit aan te gaan. Vreselijk, ik moet mijn vertrouwen weer terug zien te vinden aangezien ik helemaal niet argwanend ben aangelegd. Door deze zaak ben ik het wel geworden, helaas!

FBTO
    Beste mevrouw Vredenburg,Ik begrijp dat het veel energie kost om deze zaak opnieuw onder de aandacht te brengen. U geeft zelf aan dat uw zaak inmiddels in behandeling is genomen. Voor vragen over uw ingediende zaak kun uw bellen met (013) 462 37 22. U kunt ook een e-mail sturen naar rechtsbijstand@achmea.nl.
    Wij wensen u veel sterkte met de afwikkeling.Hartelijke groet,FBTO Webcare
    Geachte heer, mevrouw,
    Ik denk dat u mijn klacht niet goed heeft gelezen, dat ik weer één van de velen ben.
    Ik voel mij totaal niet serieus genomen. Na anderhalf jaar ben ik er zelf achter gekomen dat ik wel i.a. kwam voor rechtsbijstand. Dit is toch zéér ernstig, dit is toch een grote tekortkoming, maar nee hier hoor ik u niet over.
    Ik eis dat u mij serieus neemt in plaats van het weer af te schuiven, met deze acties kunt u mij niet meer tevreden stellen, dit heeft u lang genoeg gedaan.
    FBTO
    Beste mevrouw Vredenburg,Wij willen uw klacht zeker niet afschuiven en nemen uw verhaal serieus. Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is. Echter is uw klacht al in behandeling bij achmea rechtsbijstand. Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling daar dan kunt u een klacht naar het klachtenmanagement sturen: klachtenmanagement@fbto.nl Succes met de afwikkeling!Hartelijk groet,
    FBTO Webcare
    Ongeluk
    Ik voel me totaal niet serieus genomen en laat ik over de afhandeling maar helemaal niets zeggen, ik ben er klaar mee en ga binnenkort al mijn verzekeringen weghalen bij de FBTO, het lijkt wel een grap. Stuur maar een mail naar het klachtenmanagement, laat me niet lachen. Zoals u kunt lezen heb ik dit al eerder gedaan. Ze hebben niets voor me gedaan!!
    Het is zonde dat ik al die maanden geld heb moeten betalen voor GEEN HULP!!! dat ik er zelf achter moest komen blijf ik schokkend vinden.