Opgelost door FBTO: ik voel mijn onterecht behandeld door FBTO

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 546136
Gebruiker
KAAS1954
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik begin,bij het begin,Ik heb zo veel stress,ben hartpatient en67 jaar oud.ik heb(had) een verzekering bij FBTO.Mijn zuster betaald voor mijn de verzekeing,om dat ik onder bewind sta.Oke alles verder goed,tot juli 2021.In een keer kwam mijn zuster er achter,dat op 09.07.2021 de premie NIET was af geschreven,entoen bleek na telefonisch contakt met FBTO,dat deverzekering stop was gezet met ingang van 05.06,2021,Maar wel afschrijfen voormei,en junie,zo oneerlijk dit,heb geen mail,of post gehad,NIETS,HEEL NIETS,wel een brief van het RDW,een maaning,dat de auto NIET verzekerd is,ziet er heelemal door heen,gr.Geert

De oplossing

Dit kan toch zo niet!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

FBTO is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KAAS1954
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is goed gekomen,maar wel heel moelijk!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen