Klacht FBTO: lariekoek is gewoon fraude

Klachtnummer
# 533115
Gebruiker
OranjeHulst#537
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat raar want bij een ander bedrijf is dit een week later ook gebeurt zeker ook een typefout?
------------------------------
Als ik je verhaal goed begrijp heeft er een incasso op je reknr plaatsgevonden voor een verzekering die niet voor jou was. Dat is natuurlijk schrikken en niet de bedoeling. Dit is uiteraard aook niet onze bedoeling geweest. Zoals ik het van je lees is het een typefout van een medewerker geweest. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dat kan een keer gebeuren. Gelukkig zijn wij er om dit ook weer te herstellen.

Wij zijn hier natuurlijk erg scherp op, maar er kan bij enkele handmatige handelingen een foutje in sluipen.

Meer dan het oplossen kunnen wij niet doen...

Groet,

FBTO Webcare

De oplossing

geen smoesjes

1 reactie

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste OranjeHulst#537,

    Begrijp ik het goed dat bij een ander bedrijf ook jouw rekeningnummer is gebruikt? Dan lijkt het erop dat iemand anders jouw rekeningnummer door geeft voor de afschrijvingen. Dit kunnen wij niet voor je oplossen. Laat jouw bank even uitzoeken hoe dit kan. Zij kunnen de betreffende persoon dan benaderen en inlichten. Tot die tijd kun je afschrijvingen van FBTO blokkeren.

    Groet,
    FBTO Webcare

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen