Klacht FBTO: niet bereikbaar en blijft schade afhandeling uitstellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 606247
Gebruiker
H.F.A.M. Weijnen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

FBTO was na stroomstoring op 31 januari wekenlang telefonisch niet bereikbaar. Na melding van schade per mail schadeformulier ingevuld, maar afhandeling van schade (ca. € 800) bleef achterwege. Heb uiteindelijk de schade kunnen verhalen op de netbeheerder, Enexis. Ben zeer ontevreden over FBTO en heb verzekering opgezegd.

Gewenste oplossing

n.v.t.
Geboden oplossing
FBTO maakt er zich wel gemakkelijk van af. FBTO heeft niet op mijn schademelding gereageerd, en was lange tijd telefonisch niet bereikbaar. Noodgedwongen heb ik de veroorzaker van de schade aansprakelijk gesteld. Vanwege wanprestatie heb ik de woonverzekering bij FBTO opgezegd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo H.F.A.M. Weijnen, wat jammer dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Natuurlijk snap ik dat je bij schade direct contact wilt. Ik lees in je reactie dat je de schade wel vergoed is. Alleen door een andere partij. Dat is fijn te lezen. Is er verder nog iets wat FBTO voor je kan betekenen? Groet, FBTO Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen