Klacht FBTO: Schenden van mijn privacy

FBTO
    Hoi Yalin,

Wij hebben een verzekeringsaanvraag afgewezen. Dit mogen wij doen. Je geeft aan dat we de privacywet hebben geschonden. Kun je dit verder uitleggen?

Groet,
    FBTO Webcare
    yalin001
    Andere verzekeringsmaatschappijen hebben mijn privacy geschonden door hun te bellen om erachter te komen wat mijn prive situatie is en mij achteraf door hun vetzekeringsadviseur terug te bellen en herhaaldelijk in discussie te gaan. Vind onprofessioneel voor een maatschappij zoals FBTO. Eis dat er een boete opgelegd word en een behoorlijke schade bedrag. Ik herhaal nogmaals voor de laatste keer voor dat ik dit openbaar maakt door media kanalen. Nu ligt de bal in het midden tot dat ik over ga op sancties door de rechtbank. Ik hoop dat jullie niet zover laten komen.
    FBTO
    Hoi yalin001, je privacy is niet door FBTO geschonden. Bij een aanvraag van een verzekering mogen wij gegevens uitwisselen met andere bedrijven. Hoe dit zit kun je terug vinden in de privacy statement op onze site: www.fbto.nl/over-ons/privacy. Hierin staat duidelijk vermeld wat wij mogen doen met jouw gegevens als jij een aanvraag bij ons doet. Wij mogen gegevens uitwisselen met andere partijen en onderzoek doen. In jouw situatie heeft dit onderzoek er toe geleid dat wij jouw aanvraag niet hebben geaccepteerd. Daar mag je wat van vinden, maar wij hebben gehandeld volgens de privacy voorwaarden. Groet, FBTO Webcare

yalin001
Het gaat niet om de zakelijke gedeelte het gaat bij mij om de prive gedeelte zoals ik dit in mijn vorige reactie heb medegedeeld..ik accepteer dit niet daarom eis ik een schade vergoeding anders ga ik de zaak uit handen geven aan mijn zaakwaarnemer waarna hij stappen gaat nemen tot de rechter.

Ook een klacht indienen over FBTO?