Klacht FBTO: Schending van mijn privacy

yalin001

Over de schending van je privacy door een verzekermaatschappijen genaamd FBTO, ACHMEA CENTRAAL BEHEER, en OHRA schenden openlijk de privacy wet. Wil hierbij alle consumenten waarschuwen dat zij niet in zee moeten gaan met de hierboven genoemde verzekeringsmaatschappijen. Want zij zijn alleen uit op jullie centen niet om jullie glimlach en zij vernederen jullie ook wanneer zij ongelijk hebben. Beste mensen jullie zijn hiervoor gewaarschuwd aub pasop voor woekerpolissen en ze zijn explosief te duur.

!!!!!!!! Blijf aub attent !!!!!!!!!.
Sluit geen verzekeringen af .

Zeer ongewenst.

Wil dat boete opgelegd word en eis een flinke schade vergoeding. Van alle drie de organisaties van FBTO,ACMEA CENTRAAL BEHEER en OHRA.

FBTO
    Hoi Yalin,

Bedankt voor je waarschuwing. Misschien kan je inhoudelijk wat meer toelichting geven. Want ook wij, FBTO, weten nog niet zo goed waar dit over gaat.

FBTO Webcare

yalin001
1e waarschuwing : Als Achmea Centraal Beheer wel hebben begrepen waar over het gaat hoe kunnen jullie domweg beweren dat jullie dit niet hebben begrepen. Doe niet als of je niet begrijpt. Wil snel een resultaat zien.en een schade bedrag ontvangen .

Ook een klacht indienen over FBTO?