Klacht FBTO: slechte klantenservice en administratie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305986
Gebruiker
Chantal1003
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen aanmaningen met incassokosten terwijl ik al sinds januari 2018 niet meer zorg verzekerd ben bij fbto. Ook klachten, brieven en mails reacties en denken dat hun alles beter weten. Ik heb zelfs met de bankafschriften bewijzen dat ik van hun geld terug krijg.

De oplossing

al mijn geld terug incl incassokosten, zoals hun ook altijd berekenen

2 reacties

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Beste R Cornelissen,

    Wij hebben je klacht gelezen. Wij gaan voor je kijken wat er aan de hand is. Dat lukt vandaag niet. De afdeling Financieel is nu niet aanwezig. Maandag gaan wij contact opnemen met deze afdeling. Zodra wij meer weten geven wij hier een terugkoppeling.

    Voor nu een fijn weekend!

    FBTO Webcare
  2. Auteur
    FBTO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R Cornelissen,

    Wij hebben intern navraag gedaan. Er is bij ons geen eerdere klacht bekend. Wij hebben daarom jouw klacht doorgezet naar de afdeling zorg financiële klachten.Van deze afdeling krijg je een ontvangstbevestiging. Na deze bevestiging wordt je klacht binnen 10 dagen behandeld.

    Succes met de afwikkeling van je klacht!

    FBTO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantal1003
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is dus hiermee niet opgelost en makkelijk doorgestuurd (van het kastje naar de muur) omdat ze wel weten dat ze fout zitten. Hiermee zien we dus dat ze een slechte klantenservice en administratie hebben, oplossing staat in mijn eerste bericht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen