Klacht FBTO: STEEDS VERKEERDE REKENINGEN

Klachtnummer
# 5416
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

GOEDEDAGi;

ik ben sinds kort weduwenaar geworden ,en heb ik de verzekering van;;p van den brink;;
overgezet,op a.van den berg,en sins dien krijg ik rekeningen van een andere a.van den berg. hoe kan dat,,,,wandt mijn afschrijving gaat automaties van mijn bank rek...
nu hebben we algebeld en zouden ze het regelen,maar ik krijg ze nog,
heel vervelend vind ik dit.
dit zijn mijn gegevens;;a van den berg de wittenhagen 74 3843 gk Harderwijk'
relatienum..2527018 en mijnContractnr..40619117..
hopend dat u me kan helpen.
alvast vriendelijk bedankt

Gewenste oplossing

ik zou graag een bevestiging krijgen [ brief\mail ] dat het voor eens en altijd op gelost is en dat het zo goed is,en niet meer door de war word gehaalt met anderen die de zelfde naam als ik heb ,en goed opletten wie of wat;

1 reactie

  1. Auteur
    FBTO
    Datum
    Beste meneer Van den Berg,U ontvangt geen herinneringen meer
    Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met u. Wij gaan ervan uit dat hiermee uw klacht is afgehandeld.Heeft u nog vragen?Meer informatie? Stuur dan een e-mail naar info@fbto.nl. Of kijk op fbto.nl. Bellen naar (058) 234 56 78 mag ook. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur.Hartelijke groet,FBTO

Ook een klacht indienen over FBTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen