Klacht FBTO: teveel zorgverzekering betaalt in het jaar 2013.

Hinke

vorig jaar augustus heeft fbto ons een rechtzaak aangespant maar omdat er tegens ons gezegt werd dat wij maar 500euro hoeften te betalen dit was dus de kosten van de rechtzaak hebben wij daarop niet gereageert en in verband met ziekte dus dan hebben hun het gewonnen terwijl fbto ons op een dwaalspoor hebben gezet maar in oktober vorig jaar nog wel afschriften naar de rechtbank gestuurt maar waren wij te laat en toen moesten wij nog een bedrag van 1.240 euro betalen en de kosten van de rechtzaak en de incasso met een bedrag van 2.061 euro terwijl wij nou al 1.661 euro betaalt hebben en betaalde zorgverzekering van 2.550 euro en over dat jaar2013 hoefden wij maar 3.135 met de eigen risico want wij betaalden met elkaar 206euro per maand aan de zorg en 680 euro eigen risico dus nou hebben wij veel teveel betaalt herhaardelijk de bankafschriften opgestuurt maar op het bericht van het incasso is er wel 12keer niet betaalt maar dit klopt dus niet hebben jullie hier ook een oplossing voor.

dat hier nou maar eens aan word gedaan want het is wel veel geld dus willen dit weer terug hebben en de kosten van de rechtzaak

FBTO
    Beste Hinke,

We hebben je al meerder malen uitgelegd hoe de betalingen in elkaar steken. Mocht je een toelichting willen hebben dan kan je bellen met onze Financiele administratie op 058 2345765. Die geven je graag een toelichting.
    Voor ons is deze klacht afgehandeld.

FBTO Webcare
    Hinke
    voor ons is de klacht niet afgehandelt jullie kunnen wel nagaan dat wij veel teveel betaald hebben straks een bedrag van meer als 4.500euro terwijl de zorgverzekering van het jaar 2013 maar 3.150 euro was dus het komt erop neer dat wij straks dubbel betaalt hebben.
    FBTO
    Beste Hinke,

Die rekensom kan ik niet helemaal rijmen. Alleen is dit een klacht die via onze officiële kanalen is afgehandeld. Alle mogelijkheden om tegen ons oordeel in te gaan zijn je bekend gemaakt.

FBTO Webcare

Ook een klacht indienen over FBTO?