Klacht FBTO: wet vervalsing 2006

herenstel

Door dat de rechter in 2006 ons heeft vrijgesproken waar op 1 januari 2007 overstapte naar een andere zorverzekeringsmaatschappy blijkt dat FBTO niet aan de regels heeft doen houden. Blijkt ook dat FBTO t.n.v. Chris Schonnewille , Vesting Finance ,CVZ en het CJIB in werking heeft gesteld om de verzekering door te laten gaan. Blijkt dat ook 3 Gerechtsdeurwaarders beslag heeft doen plaatsen. Waar de Geschillen-Commissie voor Zorgverzekeringen te Zeist wordt tegen gesproken met leugens van FBTO afdeling Zorg waar ook het CVZ uit Diemen doet beslag legen. Waar zelfs CJIB ook nog beslag doet leggen. Hier wordt aangegeven dat de Rechter niet meer te vertellen heeft waar FBTO zijn wetten zelf doet bepalen.
In 2007 heeft de Nederlandse Regering FBTO een boze brief doen sturen waar FBTO niet aan heeft doen houden maar doen medeplichtig te doen aanstellen van diefstal op de zorgverzekerings wetgeving

Vrijwaring van Zorgverzekering. En kwijtschelding+ over laten stappen naar een nieuwe zorgverzekerings aanbieder

FBTO
    Beste herenstel,Uw klacht is bij ons bekend en reeds eerder afgehandeld. Wij wijken niet van ons ingenomen standpunt af. Wij beschouwen deze klacht dus als afgehandeld.Hartelijke groet,
    FBTO Webcare
    herenstel
    Wij vinden dat u op gronden van de wet zeer brutaal hebben doen handelen en doen mede aan discriminatie waar de rechterofficier ons in vrijheid hebben doen stellen, waar Vesting Finance ons heeft misleid waar zelfs de Regering u ongelijk heeft doen geven. Is dat u de rechtbank nog doet tegen spreken.
    FBTO,
    Wij beschouwen deze zaak grondig niet te zijn afgehandeld door dat er vele malen leugens van uwe zijde zijn begaan.
    Waar door uw negering op de wet van de bescherming van de persoonsgegevens zijn overtreden en op gronden van artikel 1 boek 1 door onder meer mw. C. Visser en Mw. van der Velden zijn overtreden. Door middel van leugens van hun zijde zijn begaan.
    herenstel
    U geeft nu aan dat FBTO niet klant gericht is, waar de stijfkoppigheid van uw Friesland goed weet te handeren. U misleid zo nu aan dat uw maatschappy niet na doet denken om elke Gerechtshof tegen te doen spreken door een rechterlijke dossier te vervalsen. Waij hebben het dossier zelfs toen in copy naar het Departament doen sturen waar u nu door uw reactie goed weet aan te geven dat u de Rechtbanken doen vervalsen bij een uitspraak van de Rechterlijke Officier.
    herenstel
    Wij beschouwen dit als verraad door Vesting Finance t.n.v. R. Ooms.
    herenstel
    FBTO Webcare, waarom heeft FBTO zoveel klachten lopen door middel van mensen die ontevreden zijn van uw verzekeringen, dan blijkt dat bij u niets te doen kloppen?
    Want dan houdt het toch wel in dat u de Grondwet van 24 Augustus 1815 t/m heden dag doet misleiden.
    herenstel
    Want wat u niet weet ,weet ik wel . Dat bij elke uitspraak van rechterlijke officier bij www.rechtspraak.nl het dossier en datum wordt vermeld van de uitspraak. Dan blijkt toch dat uw onderkomen de rechterlijke officier zijne uitspraak heeft doen vervalsen!!!!!!!!!!!
    herenstel
    op gronden van artikel 251 vam de verzekeringsrecht heeft u nooit een rechtzaak doen handelen. Dat betekend dat u een Rechtzaak heeft doen vervalsen door een eigen als rechter te hebben doen plaatsen. Waar morgen de rechtbank wordt ingelicht. FBTO Webcare.
    herenstel
    Leuk FBTO dat u artikel 7:940 lid 1 en 2 BW heeft doen negeren.
    herenstel
    Slecht wat FBTO doet op zijn klanten te doen oplichten met vervalste davaardigingen en rechters vervalsen.

herenstel

Ook een klacht indienen over FBTO?