Klacht Febo: Onbeschoft volk FEBO 1e van swindestraat Amsterdam.

Bwessels

Ik Dhr Wessels 52 jaar . Ik Kom op vrijdag 17 April een kroketje en een milkshake halen bij desbetreffende Febo hierboven aangegeven.
Krijg ik daar een milkshake die zo stijf is dat hij niet door het rietje is te zuigen. Ik terug bij de verkoper om dit te melden, trekt hij het rietje eruit en zegt, je mot ook zuigen , en steekt er een nieuw rietje in , ik zeg nog het legt niet aan het rietje meneer. Waarop ik te horen krijg nou dit heb ik en anders niks. Staat er een dame naast mij die nog tegen mij zegt ,vroeger werd het met melk aan gemaakt, en ik zeg tegen de dame , ja dat is zo mevrouw! Zegt de verkoper ja vroeger is vroeger , maar we leven in nu. Zeg ik nog nou nou ik vind deze reactie niet normaal. Pakt ie me milkshake weg en smijt zo €2,50 op de toonbank. En zegt alsjeblieft op een sarcastische toon. Ben toen naar Mac donalds gegaan aan de overkant , en teruggelopen en ze daar verteld : kijk zo hoort een milkshake eruit te zien ,al drinkend .

Nou mijn geld heb ik teruggekregen, maar een stukje correcte client behandeling zou volgens mij toch wel op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat Febo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Febo?