Klacht Febo: verkeerde bestelling mee gekregen

Klachtnummer
# 306918
Gebruiker
Milsk
Datum
0 reacties

Details

De klacht


7 juni 2018 om 16.15 op het bos en lommerplein in Amsterdam, met collega het volgende besteld:
-Speciaaltje
-Medium patat fritessaus
-medium patat oorlog zonder uitjes
Kreeg het volgende:
-Speciaaltje
-Medium patat met grillsaus
-Medium patat oorlog met uitjes.
Vervolgens bel ik de heren en geef ik het aan. Mnr. wijst naar mij en doet alsof ik het fout heb besteld. Op z'n minst geef toe dat je niet hebt geluisterd of het niet goed hebt gehoord. Twee dames bestelden, met twee verschillende stemmen, dus mij maak je niet wijs dat wij onduidelijk zijn.
Daarnaast kan een lach er absoluut niet vanaf, oogcontact is ook teveel gevraagd bij deze mannen.

De oplossing

Andere medewerkers op deze locatie in de FEBO, jaar lang gratis patat heb ik niks aan want de heren zijn absoluut niet sociaal/vriendelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Febo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties